måndag 23 maj 2011

?

Jag behöver verkligen en ny mobil, bara det att jag kan aldrig bestämma mej för vilken jag vill ha! Så det skulle vara snällt om ni kommenterade vilken ni tycker. Och jag vill ha en Nokia! Så därför finns det inte så många olika att välja mellan.






Nr 1: En helt vanlig mobil, enkel, jag vill inte ha pekskärm utan en helt vanlig med knappar. Det är en telefon som duger! Den kostar 1279 kr

Nr 2: Också en helt vanlig telefon MEN den har touch vilket jag inte gillar, fast eftersom den har knappar med så kanske det är okej, den är lite bättre än den första men jag vill ha en så enkel telefon som möjligt. Den kostar 1490 kr.

Nr 3: En sjukt cool mobil, det som är dåligt med den är att den inte har å ä och ö så då får man trycka in andra knappar, det kan vara lite jobbigt när man skickar sms. Så jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.  Den kostar 939 kr bara.

Men den sista är nog en telefon jag skulle välja bort, har sjukt svårt att bestämma mej, så hjälp mej!!

4 kommentarer:

  1. DEN ROSA :DDDDDDD

    SvaraRadera
  2. Den andra hörru!! :D <3

    SvaraRadera
  3. IPHONE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1:a lätt mannen abo //addeboi

    SvaraRadera