söndag 19 juni 2011

Hej

Hejsan, äntligen är helgen slut! Kom hem från min pojkvän i lördags, och då åkte jag direkt hem och gjorde mej klar för att gå ut på stan. Det var ju potatisfestivalen i Alingsås så var ju tvungen att gå ut och kolla lite. Hade ganska kul faktiskt! Köpte lite saker och åkte virrvelvinden typ 15 gånger. Men nu när detta är över vill jag bara tillbaka till min kille.
Idag har jag en riktigt dålig dag! Har ont i ryggen och känner mej nere.. Inte kul alls, vill bara lägga mej ner och sova tills jag mår bra igen. Ibland är det lite svårt att vara kär tycker jag. Saknaden man känner, den känslan är så jävla jobbig och det är inte kul att sakna någon hela tiden! Aja jag ska inte tråka ut er med en massa ledsam text. Ha en bra söndag! kram
Ni får en bild som är tagen i vintras typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar