söndag 21 augusti 2011

Funderar..

Ibland har jag väldigt mycket frågor som jag väldigt gärna skulle vilja få svar på!
Jag tycker att man ska vara glad av kärleken, men ibland så är det jävligt jobbigt att vara kär, pågrund av olika skäl. Jag älskar min älskling mer än allt annat! Men ibland så funderar jag mycket på allt som rör mej och honom... Är vi menade för varandra? Varför ska vi bo så långt ifrån varandra? Varför träffades just vi ? Distansförhållande är riktigt jobbigt ibland, man saknar den andra hela tiden. Men när man väl är med varandra så är det magiskt! Vissa klarar att ha det ett tag och vissa klarar inte av avståndet. Jag själv tror att jag kommer klara det tills jag får flytta dit, för jag anser att vår kärlek till varandra är såpass stark.
Men eftersom man inte bor i samma stad och att det är sånt jävla avstånd så kan jag ju självklart undra en massa saker. Jag hade önskat att vi bodde i samma stad och kunde träffas jämt så jag slapp dessa funderingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar