måndag 30 januari 2012

Fel av mej!

Oj då, såg visst att mammor och minimodeller började kl 21.00. Men kunde i vilket fall som helt inte kolla på de. Min pappa har tv:n och min bror har den andra. Haha, får kolla på tv3 play imorgon!
Ska iaf snart gå å duscha, sen lägga mej å kolla på One Tree Hill. Har snart sett klart hela säsong 8, vafan ska jag göra på kvällarna då? Längtar till säsong 9 kommer ut!
Förövrigt så fortsätter det klia där ja bränt mej. Jobbigt som fan! Vet inte vad jag ska göra för att det ska gå över heller.

Gjorde nyss en smoothie med jordgubbar, och fyfan vad gott det blev! Den kan jag starkt rekommendera för er! Super lätt att göra åxå, kolla bara på de andra recepten jag lagt ut men tillsätt jordgubbar ist!
Gillar inte när det smakar för sött, vilket det inte gjorde nu. Hade i lite glass, ca 3 skedar. Och den blev jätte fräsch. Men men, nu ska jag gå å duscha, hörs om en stund igen! Puss puss/Mikaela...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar