söndag 19 februari 2012

Big Brother...

Hejsan, valde att kolla på Big Brother. Tycker det är lite jobbigt att det tar sån tid innan dom släpper in alla bara för jag orkar inte sitta å kolla tills kl 23.00.
Men hittills har det vart okej, har inte hittat någon som jag tycker är sådär rolig. Ingen riktig underhållare, men de kommer ju in fler personer. Än är det inte slut! Kollar ni på Big Brother?

Det gick ju in en tjej i huset som var gravid?! Vafan, det kan man ju inte göra. Hon är i vecka 36, alltså 4 veckor kvar tills hon ska föda. Å det kan hon ju fan inte göra i Big Brother Huset! Herregud, blev jävligt chockad när man fick höra att hon var med barn!

Förra året följde jag det varje dag, dock vet jag inte om jag kommer orka det nu. Får se!
Hörs om ett tag! Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar