torsdag 23 februari 2012

Mammor och minimodeller sista avsnittet...

Nu har sista avsnittet av Mammor och Minimodeller vart. Såg inte riktigt hela, men barnen skulle spela in en reklamfilm. Innan fick dom öva in manus tillsammans med sina mammor. Och alla klarade det ganska bra.
Nu i efterhand så tyckte jag inte att det var ett så jätte bra program. Lite kul att kolla på å se hur vissa mammor blev upprörda å sånt. Jag tyckte att avsnitten var bättre i början. Jag själv har ju min åsikt om att barn ska vara barn, å att man inte ska sminkas å sånt. För då blir det lätt så att barnen jämt vill ha det för att bli fina. Fast dom från början redan är fina, bara det att dom tycker att det är kul att bli "finare".
I Mammor och Minimodeller var det väl inte så mycket smink inblandat, men en del. Vissa mammor tyckte ju inte alls om det, och det tycker jag är bra. Detta är ju iaf inte lika överdrivet som i USA när det är skönhetstävlingar.
Men men, nu är Mammor och Minimodeller iaf slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar