onsdag 1 februari 2012

Sex in the city...

Jag har alltid gillat att kolla på Sex in the city. Älskar både de filmerna och så fort tv:n är ledig på kvällarna kollar jag på serien. Och ända sedan jag vart liten har jag gillat att kolla på de kläder och skor som dom i Sex in the city har. Allt är så fint, blir helt fascinerad. Detta är åxå ett av mina favorit tv program. För er som inte vet vad Sex in the city handlar om så kommer de här:
Serien utspelar sig i New York och handlar om fyra kvinnors liv, vänskap, kärlekar, sex och mode. Tre av kvinnorna är mellan 35 och 40 år, och en av dem är över 40.
Huvudkaraktärerna är Carrie Bradshaw, och hennes tre väninnor Samantha Jones, Charlotte York  och Miranda Hobbes. 
Tycker att man bör se filmerna iaf, dom är jätte bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar