fredag 30 mars 2012

Mår inte bra alls...

Hejsan, har vart lite dålig uppdatering idag. Men jag åkte iväg till Linda förut och kom inte hem förens klockan var ca 21. Då satt jag och kollade lite på Biggest Loser innan Big Brother började.
Å nu har jag nyss duschat å ska snart sova. Har lite att göra innan bara. Dock tror jag inte att jag får så mycket sömn inatt då jag inte alls mår bra. Vaknade som jag skrev tidigare med halsont. Och det har inte släppt, sen är jag jätte täppt i näsan åxå. Har åkt på en förkylning, vilket jag inte alls vill! Så nu blir det till att ligga hemma. Jag brukar aldrig bli så sjuk, utan mer påväg till att bli sjuk men sen avtar det. Men inte denna gången, fast iof så blir ju alla sjuka någon gång. Hoppas ni haft en bra dag. Sov så gott så hörs vi mer imorgon. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar