tisdag 20 mars 2012

Top Model Sverige avsnitt 8...

Kollade nyss på Top Model Sverige. I dagens avsnitt hände lite olika saker. Först fick dom spela lite teater med en känd skådespelare och den utmaningen vann Klara. Sen efter det så kom det en tränare som dom skulle träna tillsammans med, alla tjejer utan en klarade det jätte bra förutom Alice. Även det var en lite tävling, och den vann Rebecka. Och till sist så var det en fotografering. Å dom skulle fotas tillsammans med en bebis. Vilket inte är det lättaste då ett barn ofta blir ledsen då dom kommer till människor dom inte känner. Jag skulle tycka att det var en stor utmaning, man lär ju försöka få bebisen att känna sej trygg. Men jag tycker att tjejerna klarade det bra!
Den som fick bästa bild denna veckan var Alice, sen Rebecka och i slutet stog det mellan Klara och Nina. Å det var Nina som fick lämna. Jag tycker att det var så jämnt mellan alla tjejerna. Men jag tycker om Klara så jag tycker det var bra att hon gick vidare!
Nu längtar jag till nästa vecka då det är ett nytt avsnitt. Det är bara två avsnitt kvar nu innan man får veta vem som vinner Top Model Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar