tisdag 27 mars 2012

Vårjackor!

Jag har suttit och kollat runt lite på olika sidor efter vårjackor. Och jag valde ut 5 st. Jag tycker att det är så svårt att hitta någon man verkligen fastnar för! Men jag lyckades nu hitta 3 st som jag vill ha.

En jacka jag alltid tycker är lika snygg är trenchcoats. Finns ju olika modeller, jag har själv en som är halvlång, som på den första bilden. Dock har jag inte jackan så, utan bältet som är i midjan knyter jag åt i midjan ist för att ha den så som på bilden. Enligt mej är det snyggast så. 
Och jag bara älskar den vita sista jackan, den är en kort modell av trenchcoat. Sen gillar jag dom andra två som jag markerat som favorit. Jeansjacka är snyggt till mycket, lika med skinnjackan som passar bra till allt!

1: Cubus 499 kr
2: H&M 399 kr (jackan syns inte så bra, bättre bild finns på H&Ms hemsida)
3: Cubus 499 kr
4: H&M 349 kr
5: Laredoute 449 kr
6: Laredoute 399 kr
Klicka på bilden för att se den bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar