tisdag 15 maj 2012

Dumlekakor med Noblesse...

Hejsan, behöver inte ens skriva att jag uppdaterar sjukt dåligt. Men man kan säga att jag är lite less på bloggen, man måste alltid hitta på nå å skriva om å det är inte alltid det lättaste...
Men men, idag har vart en riktigt lugn dag, vart så trött å på ganska dåligt humör. Har faktiskt inte gjort nå alls förutom att baka lite snabbt. Bakade Dumlekakor med noblesse på, sjukt goda! Å jätte lätta att göra för den delen åxå! Kanske lägger upp receptet någon annan dag om jag känner för det :)
Nu har jag förövrigt nyss duschat å ska krypa ner i sängen nu. Ska bli så jäkla skönt.
Hoppas ni haft en bra start på veckan, det har inte jag kan jag säga! Men men, vi hörs kanske imorgon!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar