fredag 25 maj 2012

Färgat håret...

Hejsan, sitter å väntar på att mitt hår ska torka, vill se om den nya hårfärgen blev nå bra :)
Det är nämligen så att jag använder på tok för mycket hårspray varje dag, å nu hade det blivit så att hårsprayen fastnat i håret. Så uppe på huvudet var det lite vitt/grått. Å det gick inte bort oavsett hur mycket jag gnuggade med schampo när jag duscha. Så det blev till att färga det lite mörkare så man inte kan se de :) Hoppas på att det blir bra :) Vill ha hårfärgen som på bilden nedan, å en fin bränna till de. Snyggt! :)

Förövrigt så har jag inte gjort så jätte mycket idag. Kom hem tidigt så kom Linda hit å vi fikade lite i stan, sen gick vi hem till mej å la oss ute å solade. Skönt! Efter Linda åkt så gick jag till affären med min bror och lillasyster där vi mötte upp mamma å så handlade vi en massa. Å så kom pappa å hämta oss, sen satte ja mej ute i solen igen. Är så galet skönt! Och jag har fått färg vilket är toppen! :)
Hoppas ni haft en bra dag, ska kolla lite på tv, sen blir det sängen för jag är jätte trött! :) Hörs mer imorgon. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar