måndag 7 maj 2012

Överlycklig...

Hejsan, fortsätter med ytterligare en bra dag! Var på dåligt humör på morgonen men de var för att ja var tvungen att gå upp 05.40... Men dagen blev bättre! Mamma hade köpt två hundleksaker å det kändes genast mer verkligt att snart får jag hem en lite söt chihuahua tik på prov!
Imorgon ska jag å mamma till en hundaffär å kolla på lite saker, jag vill ha som en bur som man har när man åker bil å så. Hittade en jätte fin när jag var inne där förut idag med min lillasyster.
Förövrigt så har de inte hänt nå mer idag, har sprängande huvudvärk, men huvudvärken kan inte göra mej på sämre humör, hoppas ja haha. För just nu är jag överlycklig!
Men jag ska fixa lite nu sen så ska jag eventuellt ut på e promenad, så hörs om en stund.
Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar