söndag 13 maj 2012

Nu blire sova...

Hejsan, jag har inte nån blogglust för fem öre! Kommer inte på nå att skriva om så det blir att jag skiter i det ist. Men jag lovar verkligen nu att ta tag i det! Är glad att ni fortfarande besöker bloggen fast den är så tråkig!
Idag har jag vart iväg hem till farmor å farfar, dom har vart i Rom i 2 veckor å skulle komma hem idag. Så jag, pappa å min lillasyster åkte dit för att ta in lite post å pappa klippte gräset samt att jag å Elin gick å köpte mjölk å yoghurt till dom :) Sen åkte vi ut till Öijared å slog lite. Elin ska få två nya barnklubbor, så söta var dom! Annars har jag inte gjort så mycket mer, kollade på en jätte bra film, solade en snabbis sen gick jag på en promenad i ca en timma.
Har kollat på Big Brother nu, ska gå å duscha sen blire sängen! Hoppas ni haft en bra helg! Vi hörs mer imorgon. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar