fredag 18 maj 2012

Sova!

Hejsan, är så dålig på å blogga nu, men kan ju säga att så småningom så kommer de bli bättre! Jag får ju hem vovven på prov snart så då kommer ja ha betydligt mer att skriva om :)
Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Först var farmor å farfar här å fikade, sen åkte jag, pappa å min lillasyster ut till Öijared å slog lite. Sen gick jag ut på en långpromenad, å sen har de inte hänt så mycket mer! Ganska lugn dag!
Nu har jag nyss duschat å tänkte gå å lägga mej! Imorgon ska jag sola å ta mej en till långpromenad. Sen får vi se vad som händer under dagen :) Hoppas ni haft en bra helg, och dom flesta är ju långlediga vilket är jätte skönt! :) Imorgon ska jag försöka blogga, jag vill verkligen det gäller bara att komma på nå att skriva! :) Aja, Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar