måndag 28 maj 2012

Vem vinner Big Brother 2012?

Ni som kollar på Big Brother vem tror ni vinner? Tjejen jag ville skulle vinna har fått lämna vilket jag tycker är jätte synd. Hon bjöd på sej själv och var inte så falsk som vissa andra var.

I finalen sitter nu Amandus, Hanna J och Annica. Jag tycker att någon av Amandus eller Hanna J ska vinna. Helst Hanna J. Hon verkar vara en så ärlig människa som står för vad hon säger. Samt att hon är genom snäll. Kanske lite för snäll. Hon har fått stå ut med en massa skit vilket är lite synd då hon verkar vara en så bra människa. Däremot blir jag grymt besviken om Annica vinner, hon verkar vara falsk och gnäller jätte mycket. Är skrikig och allmänt jobbig. Hon börjar grina för en massa saker och vad jag läst om på internet så ljuger hon en hel del. Men jag vet inte. Det är väl också så att man blir lätt frustrerad när man bor ihop med en massa som man inte känner.
Men må bäste man/kvinna vinna! :) Finalen är nu på söndag och det ska bli jätte kul att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar