måndag 18 juni 2012

Ingen lust...

Hejsan, har vart jäkligt dåligt med bloggande men jag har inte haft nå lust till de.
Har iaf haft en relativt bra helg. Det har vart potatisfestivalen här i Alingsås. På fredagen umgicks jag med Emma, Mikaela, Julia och Victoria å det var kul :) Sen på lördagen var det rundpingis i stan, å min pappa är med och hjälper till me det så då hjälpte ja å familjen åxå till. Efter det var det mat på åkanten tillsammans med en del från dom som hjälpte till med pingisen. Å så var jag även med Linda ett tag.
Idag har vart en ganska lugn dag, var en stund med Julia å hennes två kompisar på stan. Sen gick jag hem å myste lite med Abbie och råkade somna haha. Ska gå å lägga mej nu för är jätte trött efter att ha gått upp tidigt hela helgen å gått å lagt mej sent. Vart barnvakt åt lillasyster både fredag å lördag kväll å hon ville inte somna så vi var uppe länge.
Men men, hoppas ni haft en bra helg. Imorgon ska jag två saker jag köpte under helgen som jag är riktigt nöjd med! Så vi hörs mer imorgon. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar