måndag 11 juni 2012

Favorit bloggar...

Tänkte tipsa om tre av mina favorit bloggar. Jag har sagt förut att jag gillar bloggar som är personliga å inte så ytliga som storbloggarna är.
Nu skriver jag inte dom i ordning, utan jag har en massa mer favorit bloggar, men dessa är några av mina favoriter :)

1. Linda Skog 10 år från Gävle. Tycker att hon är en jäklig ball tjej, snygg stil och vågar vara sej själv, inte vara som alla andra. Sen så är hon jätte snygg enligt mej :) Vet inte hur jag hamnade på hennes blogg men jag är glad att jag kom in på den. För nu är det en blogg jag kollar på dagligen.
Här kommer ni till hennes blogg Nattstad.se/LindaSkog
Bilderna är lånade från hennes blogg :)



 2. Hannah Jakobsson som var med i ensam mamma söker. Har tipsat om hennes blogg förr men gör det igen. Älskar verkligen hur hon skriver, hon är åxå en tjej som är sej själv. Och Hannah är åxå jätte snygg. Har följt hennes blogg jätte länge nu och tycker att den är jätte bra. Tycker det är kul at få läsa om Hannah och hennes kille Tommy. Samt Hannahs barn och även Tommys barn :) Här kommer ni till hennes blogg Tv3.se/hannah 
Bilderna är lånade från hennes blogg :)




3. Melina Holmgren 21 år från Stockholm. Hittade hennes blogg gå jag googlade nagelteknologer. Jag älskar verkligen att kolla på hennes naglar som hon gör. Så sjukt fina! Hade jag bott i Stockholm eller närmare där så hade jag velat gå till henne. Men man får ju såklart inte bara se naglar i hennes blogg. Utan även om hennes vardag åxå.Detta är åxå en blogg jag följer dagligen :) En jätte bra blogg!
Här kommer ni till hennes blogg Melinas.spotlife.se/
Bilderna är lånade från hennes blogg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar