fredag 29 juni 2012

Frånvarande...

Hejsan, jag har vart väldigt frånvarande från bloggen. Det beror på att jag har vart på sämst humör å jag har då inte haft nå att skriva om. Samt at jag inte vill skriva på bloggen om att jag är på dåligt humör i varje inlägg. Så när jag är på dåligt humör eller så, så kommer jag inte blogga. Uppdaterar när det blivit bättre isf :)
Nu sitter jag iaf å kollar på tv, Abigail ligger här bredvid å sover. Så go är hon!
Imorgon ska jag och Linda gå till Lygnared som ligger en bra bit härifrån men det är bra motion! Så där blir det lite sol å bra. Om det nu är lika fint väder imorgon. Hon kommer hit runt kl 11så jag lär gå å sova snart för att orka upp.
Hoppas ni haft en bra dag idag. Hörs eventuellt mer imorgon :) Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar