tisdag 24 juli 2012

Barnvakt...

Hejsan, tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan jag lägger mej. Har inte haft så stor lust till bloggen nu. Å i lördags var jag barnvakt åt min kusin Wille. Mysigt! Han är så go! Dock väldigt vild imellan åt. Men det gick så bra. Han kom runt halv 3 på lördagen så gick vi ut på stan med min lillasyster å Abigail åxå å åt varsin glass. Bra tidsfördriv! Sen lekte Wille å Elin ute ett tag. Han somnade lite efter 22 då vi läst nästan två böcker. Å då var jag helt slut som människa. Men jag gick tyvärr inte å la mej då. Utan blev uppe ett bra tag. Sen låg ja å smsa så det blev sent. Å när Wille vaknade lite innan 8 på morgonen trodde jag att ja skulle svimma av trötthet. Som tur var somnade han om.
Annars hände de inte så mycket mer i helgen. Å idag har vart en  helt okej dag. Ska ta å duscha sen blir det sängen! Hoppas på fin väder imon! Å jag hoppas ni haft en bra helg å en bra början på veckan. Hörs när vi hörs! Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar