lördag 28 juli 2012

Mer fin väder!

Hejsan, har inte blivit nån bloggning för min del då jag har legat ut i solen nu de senaste dagarna!
Har vart på Lygnared å det har vart så sjukt mycket folk där men det sket vi i . För det är lätt den bästa stranden i närheten här :)
Igår åkte jag, pappa å min lillasyster dit redan kl kvart över 10 å ändå va det ganska mycket folk då. Men färg har jag ju fått iaf å de är jag glad för :)
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket. Jag blir så trött när jag gå upp så tidigt för att åka till stranden å sen är man borta en stor del av dagen. Så jag har duschat å haft i inpackning då mitt hår är jätte slitet efter löshåret jag hade i. Sen har jag även haft ansiktsmask, så det blev en liten myskväll. Men nu ska jag gå å lägga mej å mysa lite med Abigail innan jag ska sova, så får vi se vad som händer imorgon. Hoppas ni haft det bra! Hörs mer snart!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar