söndag 26 augusti 2012

Godnatt...

Hejsan, lite dåligt med uppdatering idag men det får bli så ibland. Glad att ni besöker min blogg ändå! Och lika glad blir jag för kommentarerna!
Som sagt så har jag vart hos farmor och farfar ett tag och även solat.
När jag kom hem från farmor å farfar så kom Nathalie hit ett tag. Vi pratade lite och så. Och när vi kollade lite i min garderob så kom jag på att jag ville göra om ett par byxor till shorts. Det är ett par fejk skinnbyxor från Gina Tricot, dom sitter inte så bra på mej där nere på benen så jag tänkte göra om dom.
Det ska jag fixa imorgon efter jag gymmat! Om det blir som jag hoppas så blir det riktigt snyggt!

Nu har jag iaf duschat å ska snart kolla lite på Skilda Världar! Hoppas ni haft en bra helg!
Hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...
Det får bli en bild i repris i brist på bilder nu...

2 kommentarer: