fredag 31 augusti 2012

Så trött...

Hejsan, kom hem lite efter 12 tiden och råkade somna när jag gosade med Abigail. Så himla trött är jag! Men ska ta något att äta å hoppas på att piggna till lite! Funderar på om jag ska iväg å sola idag igen eller inte, kanske skippar det. Ska även iväg till Maxi, vi ska nämligen ha lite "kalas" här i helgen.
Lite senare kommer iaf helgens blogg tävling upp! Och glöm inte av tävlingen som avslutas imorgon, ni kommer till den HÄR.
Men nu har jag lite att fixa, hörs om ett tag igen! Puss puss/Mikaela...

5 kommentarer:

  1. gullig blogg :D / mine

    SvaraRadera
  2. Hej! Guud vilken fin blogg du har..... tack för att du tittade in på min blogg

    SvaraRadera
  3. jätte fin blogg! :) kram
    titta gärna in hos mig!
    www.enclaudiasaga.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Fin blgogdu har! kram

    SvaraRadera
  5. Gillar toppen/blusen du har på dig på bilden :)

    SvaraRadera