tisdag 28 augusti 2012

Skilda Världar eller sova...

Hejsan, har nyss duschat och är snart klar för att gå å lägga mej! Dock vet jag inte om jag ska sova eller kolla lite Skilda Världar. Så mysigt att ligga å gosa med Abigail å kolla på några avsnitt.
Vi får se hur jag gör! Hur som helst så hoppas jag att ni haft en toppen dag! Jag är så tacksam för att ni läser min blogg så ni anar inte! Kommer förhoppningsvis komma många roliga tävlingar!
Vi hörs mer imorgon sötnosar! Natti natti, Puss puss/Mikaela...
Någon av er som kollar på Skilda Världar? Känner ni ingen personerna? :)



5 kommentarer:

  1. Tack! Dricker mängder av te med honung och försöker sova så mycket som möjligt, får hoppas att det här är sista veckan jag är sjuk :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt att kika på film innan man ska sova :)


    Har gjort ett inlägg om mina tankar angående bloggning, vore jättekul med din åsikt :)

    SvaraRadera
  3. sv Visst är det intressant att tänka på varför man bloggar ibland :) Tack för att du ville dela med dig, verkligen jättekul att få reda på varför andra bloggar och hur de tänker kring bloggandet :)

    SvaraRadera
  4. Sv. Tack så mycket! :D
    Jag minns skilda världar från när jag var "liten". ^-^ Hoppas du fick en trevlig kväll i alla fall :)

    SvaraRadera