måndag 20 augusti 2012

Snart sova...

Hejsan igen, har nyss duschat å ska snart gå ut med Abigail en snabbis.
Ska snart lägga mej ner i sängen och kolla några avsnitt, och sen blir det sova! Om vädret är bra imorgon ska jag gå en riktigt lång promenad med Abigail och efter det blir det både sol och gym!
Så det blir till att gå upp relativt tidigt imorgon. Ska även se till att fixa roliga inlägg imorgon!
Men hoppas ni haft en toppen helg? Nu ska jag gå ut med hunden iaf, kanske hörs mer senare.
Om inte så säger jag godnatt nu! Natti natti, Puss puss/Mikaela...
Sällan jag ler på mina bilder sådär, så den bjuder jag på! 

4 kommentarer:

  1. SV: Ja det är det verkligen! :) Åh det hade jag okså velat gå men det var för några som sökte det när jag började 1:an så det vart ingen sån linje "/ Vilket sög! Så nu går jag barn och fritidsprogrammet istället. :)

    SvaraRadera
  2. Veckans blogg har dragit igång igen så var gärna med ! :)

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur är dem :)
    Mamman och pappan är chihuahua/papillon och likaså valparna då.
    Mamman är vår egna och sedan så behöll vi en valp från den första kullen.
    Vi har en renrasig chihuahua med, han heter Heff ock dyker ofta upp i bloggen hehe.

    Hur gammal är Abigail?

    SvaraRadera