lördag 1 september 2012

Glass...

Godmorgon, blev ingen uppdatering igår kväll för jag kom verkligen inte på något att skriva om.
Men iaf, igår hände inte så mycket, är så himla förkyld så jag orkade inte göra så mycket.
Inatt så låg jag å kollade på världens bästa serie, Skilda Världar som ni vet och åt världens godaste glass! Nämligen Mars glass! Så himla gott! Å såklart så myste jag och Abigail.
Idag har jag lite att göra inför imorgon då vi ska ha "kalas", ska välja ut en tårta å lite sånt.
Men vi hörs lite mer senare! Puss puss/Mikaela...

3 kommentarer:

  1. haha ne du, degt är tur att dom har 2 olika svenska affärer här i LOndon så man kan handla lite gott ;)
    ALLT BRA MED DIG IDAG? KRAM :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, låter smaskens ;)
    Fin blogg!

    SvaraRadera
  3. Verkar som att många är förkyld nu, så himla jobbigt :(
    Hoppas du mår bättre nu! :)

    SvaraRadera