tisdag 23 oktober 2012

Hemklickat...

Idag klickade jag hem nytt proteinpulver med smak av choklad samt 12 st celsius till mej och 12 st till Emma. Nu jäklar ska vi köra hårt på gymmet! :) Ni som tränar, använder ni nå pulver eller har ni testat celsius?

Från och med idag ska jag verkligen försöka med nya vanor, det ska bli träning 4-5 gånger i veckan, samt bara så nyttig mat som möjligt, ingen skit. Ska även minska med godis under helgerna, får se till att fixa till något gott som är nyttigt! Såsom sista bilden, gott och nyttigt!
Är så pepp på detta nu, längtar efter träningsvärken! :)



38 kommentarer:

  1. Härligt att komma igång med träningen. Jag tränar också men jag har inte riktigt vågat mig på att börja med proteinpulver :)

    SvaraRadera
  2. Låter spännande, har ingen aning om vad det egentligen är för något! :) Kram

    SvaraRadera
  3. nej, jag käkar inget sånt fastän jag tränar:)

    SvaraRadera
  4. Önskar dig lycka till! Allt går om man vill.

    SvaraRadera
  5. oh så härlig den sista bilden är :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Åh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  7. Sv; Ja eller hur!

    Allt bra idag?:)

    SvaraRadera
  8. sv; tack!
    hur är det med dig? :)

    SvaraRadera
  9. hehe, Som min då. :) Vad ha du gjort idag? :D

    SvaraRadera
  10. SV: Tusen tack, vad glad jag blir. Fin blogg du med :)

    SvaraRadera
  11. Lycka till med träningen! Dock ser du inte alls ut att behöva träna...

    Jo, det är bra med mig :)
    Själv?

    SvaraRadera
  12. Har inge kostym till halloween?

    Jag hjälper dig med det!
    Make-up tutorial med klädtips och hårstyling inför halloween är uppe!
    Kommentera hjärna vad du tycker.
    Förresten. Sjukt fin blogg. Räkna med att jag kommer börja läsa din blogg :)

    Http://perlita.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Bra inställning där! :D Jag har verkligen tappat tränings motivationen... har ingen lust alls längre och bara för en månad sedan tränade jag nästan varje dag! har du några tips? :) Kram

    SvaraRadera
  14. Låter kanon! :D
    själv så tränar jag 3 gånger i veckan fotboll och är ute och springer 2/3 gånger per vecka. Men nu har jag bestämt mig för att vila i två veckor efter 3 månaders så fruktansvärt mycket fotboll (9 matcher på 11 dagar.. konstant i 3 månader) Och eftersom jag har åkt på en hel del mycket stryk på matcherna (spricka i revbenet, knäproblem, förflyttad käke osv) Så nu tar jag de lugnt! :D

    sv: hihi,aw tack :D
    kramis❤

    SvaraRadera
  15. Åh vad gott det ser ut;) Förresten exakt vad är "Celsius"? Någon slags träningsdryck? ;)

    SvaraRadera
  16. Sv; Okej va skönt!:) Nja i helgen har jag varit i stallet :)

    SvaraRadera
  17. sv; nej, vi tog den tråkiga sköldpaddan :(
    ha en fortsatt bra kväll :)

    SvaraRadera
  18. Ååhh.. vad härligt! :D träning är ju helt underbart!

    SvaraRadera
  19. You go girl! Härligt att du satsar på träning det är ju helt underbart och bra för kroppen!! :D

    SvaraRadera
  20. jag tränar mycket men kör utan pulver och drinkar ;)

    sv tack! du med :D

    SvaraRadera
  21. sv: ja eller hur! älskar den:D

    SvaraRadera
  22. tack vad snällt!:D
    skönt att komma igång;D lycka till!

    SvaraRadera
  23. Jag ska strax sova så jag orkar med morgondagen.

    Haft en bra start på veckan?
    Kram

    SvaraRadera
  24. svar: Jag mår sådär, är hemma idag eftersom jag har fått sy i benet och kan inte gå.. men, vad gör dudå?:)
    kram.

    SvaraRadera
  25. Sv: Min helg blev också riktigt lugnt, pluggade en hel del och umgicks med pojkvännen :) Händer det något roligt i helgen som kommer då?? =) Kram

    SvaraRadera
  26. måste hålla med om att sista bilden ser extremt frestande ut... Jag måse också börja träna... skjuter jämt fram det! hhihi ♥

    SvaraRadera
  27. Ja tränar massa men har aldrig testat nåt sånt :)

    SvaraRadera