lördag 27 oktober 2012

Inte haft nå lust...

Hejsan, blogglusten har vart helt väck, inte orkat eller velat.
Men jag har beslutat att jag vill ta tag i bloggen ordentligt, jag är trots allt stolt över min blogg och vill gärna börjar med den mer igen!

Sen sist har inte så mycket hänt, en massa träning och sånt :) Fått hem mitt proteinpulver samt mina å Emmas Celsius, så efter hon kommit hem från Turkiet så ska vi köra på! Eller hur Emma? ;)
I onsdags testade vi på ett nytt pass åxå, MRL, någon av er som testat det? Sjukt kul med jobbigt!

Idag har det vart väldigt lugnt, har sovit mesta dels av dagen, vart så himla trött och inte mått helt hundra. Ska snart gå å duscha sen får vi se vad jag gör :) Ska iaf svara på era kommentarer!
Hörs snart igen! Puss puss/Mikaela...


12 kommentarer:

  1. ja mår skitabra :D va gör du då? puss å kram

    SvaraRadera
  2. Känner igen att man inte alltid orkar blogga.. Men kul att du ska ta tag i det ändå :D Kram sötis!

    SvaraRadera
  3. sv: Ja det var väldigt mysigt :)

    SvaraRadera
  4. SV: tack så himla mycket! :D va glad jag blir att du tycker det! :D

    SvaraRadera
  5. SV: Ja, jag med :)

    Åh, är så nyfiken på att testa celsius.

    SvaraRadera
  6. Aw så söt sista bilden är!
    sv: Nämen åh, tack snälla! Så glad jag blir. ♥

    SvaraRadera
  7. Hunden är ju för söt! Och du är så fin! <3

    SvaraRadera
  8. Hoppas din logglust kommer tillbaks :)

    SvaraRadera