lördag 6 oktober 2012

Min flicka är hemma...

Hejsan, igår blev det bara ett inlägg men dagen blev kaos igår! Herregud säger jag bara!
Det var ju så att jag å pappa skulle åka ca 17 mil för å hämta hem min hund, och påvägen hem så gick bilen sönder efter att vi åkt ca tio minuter. Så vi stod 15 mil hemifrån å visste inte riktigt vad vi skulle göra. Det slutade med att vi fick åka tåg hem, så kom hem ca 00 inatt :)
Idag är jag bra seg, har myst en massa min Abigail, har saknat henne som fan!
Senare idag ska jag iaf möta upp dom bästa! Emma och Julia. Vi ska gå "ljusrundan" här i stan och efter det fika och prata lite, så mysigt! :)
Hoppas eran fredag var bra! Hörs mer om ett tag! Puss puss/Mikaela...


25 kommentarer:

  1. Sv: Jag med! Nej jag har inte sätt säsong 9:/ har du? :)

    SvaraRadera
  2. sv: okej, vad roligt! Jag ska snart se på film tror jag :)

    SvaraRadera
  3. svar: aa jag hade ett par tills mamma körde gräsklipparn med de... :(
    kram

    SvaraRadera
  4. sv; tack söt :D
    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  5. nej de gör jag inte :) jag har gjort förra vintern men en av gångerna vart de inge bra då slutade jag med de :)
    kan, kan man men jag vet inte om jag skulle föredra de kanske om du ska ut en kväll :) men då skulle jag använda kastanjevatten men bodylotion så om de skulle bli fel så går de direkt att tvätta bort :)

    kram

    SvaraRadera
  6. tack föresten :D ! gillar de fotot på oss :)
    kram

    SvaraRadera
  7. Sv; Okej Kul:) vad tränar du då? :)

    SvaraRadera
  8. Oj, vilken resa. Gick det bra med hunden på tåget då?
    Låter som en mysig lördag (:

    SvaraRadera
  9. låter skit bra! får hoppas jag hittar motivation och kan börja träna på allvar.. brukar vara riktigt bra i ca 2 veckor sen blir jag lite lat igen ;) allt bra annars?? kramar

    SvaraRadera
  10. sv: Tack sötnos :D

    ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  11. sv: okej va trevligt hoppas ni hade kul! :)
    nu ska jag snart åka iväg och kolla handboll :)

    vilken söt hund :)

    SvaraRadera
  12. Va kul o få hem en hund :)
    Men inte lika tur att bilen gick sönder :/
    Vilken otur asså :(

    SvaraRadera
  13. Nu är veckans blogg avslutad kolla om du vann annars är det bara att vara med igen!:D

    SvaraRadera