onsdag 31 oktober 2012

Sur vovve...

Hejsan, blev dålig uppdatering igår men jag hade ingen lust, och så hade jag och har träningsvärk från helvetet rent ut sagt! Har så ont i baksida lår och rumpa, men det betyder ju bara att det är bra :)

Nu har jag precis vart ute med Abigail och vi köpte en liten "jacka" till henne, för hon fryser så mycket på kvällarna och de dagar då de är svin kallt ute, dock blev hon rätt sur när hon fick ha på sej den. Men men, hon vänjer sej nog snart :)
Ska snart ta mej iväg till gymmet och köra mage :) Hoppas ni haft en bra start på denna dagen. Hörs igen om ett tag! Puss puss/Mikaela...
Lite blandade bilder från igår och idag :)  



17 kommentarer:

  1. åå tack :) haft en bra dag än så länge?? kramar

    SvaraRadera
  2. sv: visst är det!
    Söt hund! :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack vad snäll du är :)

    SvaraRadera
  4. sv: nja sådär, men det funkar :)

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, det hade jag verkligen :) och skönt att sola lite, det skulle jag också behöva nu.. Vintern är inte direkt rolig ;)

    SvaraRadera
  6. Sv tack :D händer imorgon? :)

    SvaraRadera
  7. har just nu en frågestund på min blogg så skulle bli jätteglad om du ställde en fråga! kramis :)

    SvaraRadera
  8. träningsvärk kan vara förjävligt, men det är ju posetivt att ha :)

    SvaraRadera
  9. SV; tack så jättemycket! detsamma! :)

    SvaraRadera