måndag 29 oktober 2012

Träning...

Hejsan, hoppas allt är bra med er, med mej är det helt okej :)
Idag har jag vart på gymmet å körde ben, 6 olika övningar och jag har redan träningsvärk. Trodde benen skulle vika sej när jag gick därifrån! Men det är skönt! Och igår vart det ett jätte bra magpass :)
Har även börjat äta väldigt nyttigt nu, åt en sjukt god frukost som ni ser på bilden!

Snart ska jag kolla på Ensam mamma söker och fixa en god kvällsmat :)
Imorgon blir det Zumba, dock utan Emma... Hoppas iaf att ni haft en bra dag, hörs mer om ett tag!
Puss puss/Mikaela...

16 kommentarer:

  1. kommer förmodligen fira den med familjen sen så fyller min lilla syster år på nyårsafton ;)

    Varför ska du inte dansa Zumba med din kompis?

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Och gud så god frukost :)

    SvaraRadera
  3. Ensam mamma söker e så himla bra :) Vilka hejar du på? :)

    SvaraRadera
  4. Min vecka har varit toppen .. so far so good!

    Hur ska du tillbringa din tisdag?
    Krams

    SvaraRadera
  5. sv; Stort tack fina du, kul att du gillar det :)

    SvaraRadera
  6. Duktig du är med träningen.

    Min helg var kanon :D

    SvaraRadera
  7. Sv; Ja det brukar ju vara så att ettan av allt är oftast bäst :)

    SvaraRadera
  8. tack vad glad jag blir!:) jaadå, haft en bra helg själv?:)

    SvaraRadera
  9. sv: ja det var det!
    Gott det ser ut!

    SvaraRadera
  10. sv; härligt, jodå, det är bara bra med mig:)

    SvaraRadera
  11. ååååå ny header!! Så himla fin!
    Är din chihuahua pojke eller tjej? :*

    kram på dig!!

    SvaraRadera