tisdag 6 november 2012

Grymt!

Hejsan, hoppas allt är bra med er? :)
Det blev ingen Zumba idag för mej å Emma, när vi väl kom in i salen så var det inte den vanliga instruktören och vi kände att vi lika gärna kunde gymma då, så det blev ett skönt mag och arm pass!
Kom hem för ett bra tag sedan, gjorde lite havregrynsgröt och duschade å nu är jag relativt trött men har lite att fixa, blir nog också ett Hart of Dixie avsnitt innan jag ska sova :)
Detta blir iaf sista inlägget för idag, hoppas ni haft en toppen dag.
Hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Förövrigt får ni gärna följa mej på instagram, heter mikaelaannaasofie 



50 kommentarer:

  1. den där är god :D

    blev nummer 7 din tur :D

    SvaraRadera
  2. sv; ja verkligen :D åh tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. Gött att gymma lite ändå iaf =)

    SvaraRadera
  4. Åh, lät som en bra eftermiddag!
    Var på gymmet jag med igår. :)
    Celsius som är såååå gott! :)

    SvaraRadera
  5. Mysig eftermiddag!

    Sv: Åh tack :). Jodå det är bra, själv då? :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Tack så jättemycket :) och ditt hår asså.. jag dör så snyggt det är! Är allt ditt eget?? :)

    SvaraRadera
  7. Låter som en skön dag :) Duktiga som tränar!

    SvaraRadera
  8. Ja det känns hur bra som helst & har gjort det från första början :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Blir man piggare utav en celsius? :)

    SvaraRadera
  10. SV Visst! :) lägger till dig nu :)

    SvaraRadera
  11. Åh vad fin du är och super fin blogg också!:)<3

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Fin blogg :) och du är otroligt söt

    SvaraRadera
  14. Är dom där dryckerna goda? Och tycker du att dom fungerar? :)

    SvaraRadera
  15. nice! ska på casting nu, hur är det med dig idag?? kram

    SvaraRadera
  16. Sv: Hihi, jaoo! :D Vad har du gjort idag då? Kram!

    SvaraRadera
  17. sv: ja det borde du absolut göra! Det är riktigt bra faktiskt haha :)

    SvaraRadera
  18. sv; japp det har jag haft! dudå? :)

    SvaraRadera
  19. Jag bruka dansa zumba också!:D

    SvaraRadera
  20. sv. ja eller hur! såååå braa ! :D

    SvaraRadera
  21. Sv: TACK! :)<3

    Allt bra med dig sötnos?

    SvaraRadera
  22. Sv; Tack så mycket! Ja jag tyckte dom var häftiga :D ♥

    SvaraRadera
  23. Tack så mycket! Det är du med :D

    Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  24. Ja det kan vi göra :D Vad hette du på instagram nu igen? Kram

    SvaraRadera
  25. Är Celsius god? Tänkt att testa den länge men inte blivit av. Man ska bli piggare av den va? :)

    Hoppas du har en fin dag, kram

    SvaraRadera
  26. Ååå vad jag gillar ditt hår!!

    SvaraRadera
  27. tack :D jag la till dig nu:)

    SvaraRadera