onsdag 5 december 2012

Frukost!

Hejsan allt bra med er? Med mej är det iaf bra, sitter just nu å äter en nyttig frukost :) Blandade i proteinpulver med smak av jordgubbe i en burk med kvarg och la i lite bär, sjukt gott!
Igår var iaf jag och Emma på Zumba, riktigt kul! Det var ju ett tag sen vi var där så det var kul att komma tillbaka. Annars hände det inte så mycket mer igår :)
Ska snart iväg, men det kommer självklart komma mer uppdatering senare! Hoppas ni hade en bra dag igår. Hörs mer lite senare! Puss puss/Mikaela...


19 kommentarer:

  1. Åh så gott! Älskar frukost c:

    SvaraRadera
  2. jaa man längtar ju bort ännu mer nu när de är så kallt och ruggigt ute dessutom :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu har jag skapat en shop till min hemsida, förtillfället begagnade kläder och accessoarer till väldigt bra priser. Så småning om kommer det mer. Kika gärna in :) Ha en bra dag! / Rebecca

    SvaraRadera
  4. Sv: Det kan jag tänka mig för just nu känns det som om det är massor av snö överallt :p Här där jag bor, är det verkligen snökaos :p

    SvaraRadera
  5. Åh va du är duktig! :)

    SvaraRadera
  6. Kan du inte skriva ett inlägg om på vilka bloggportaler du har bloggat på. Ge minus o kanske plus om det finns :D

    SvaraRadera
  7. Sv; Okej, trevigt! Samma här, hittade på en massa med mina kompisar!

    SvaraRadera
  8. sv: Jaa det är ju det! :D

    Finis!!

    SvaraRadera
  9. Vilken god frukost! händer i helgen? :)

    SvaraRadera
  10. Åh så gott. & otroligt söt du är. :)
    sv: Åh så glad jag blir att du tycker det, vad söt du är. Tusen tack finaste!
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket, allt bra? :)

    SvaraRadera
  12. ser gott ut :)
    sv; tack så mkt :)

    SvaraRadera
  13. Heej hur länge har du tagit proteintillskott? :) Har du märkt ngn skillnad på håret? :D Är du intresserad av hår och annat ytligt är min blogg perfekt för dig! Få massa frisyr och hårvårdstips:)

    SvaraRadera