måndag 3 december 2012

Ny vecka, nya tag!

Hejsan, nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men jag tänkte komma igång denna veckan. Både med bloggen, min mat och träningen. Nu är det ju ny vecka och nu tar jag nya tag!
Ikväll kommer även den nya bloggen länkas här, ska bli så kul att komma igång med den!

Nu sitter jag iaf å kollar på Ellen och dricker sjukt gott vatten, har stoppat i en lime bit. Jätte gott! :)
Har lite inlägg på gång nu och det känns så kul att motivationen är på topp igen!

Hoppas iaf att ni haft en toppen helg och en bra start på veckan! Nu ska jag fixa mer inlägg och svara på kommentarer, hörs mer sen! Puss puss/Mikaela...


12 kommentarer:

  1. gott med lime i vatten :) jag har alltid citron men ska nog prova en lime bit också någon dag :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket sötis dina också :) Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. sv : hihihi ja det är kallt :)

    SvaraRadera
  4. ny vecka, nya tag, den brukar jag också köra på :D

    SvaraRadera
  5. tack så mycket,detsamma! kul med ny blogg! :)

    SvaraRadera
  6. Hej, vi har en julkalender på bloggen i form av fyra ljus som blir tryckbara varje advent och då är det en liten tävling eller så varje ny
    advent >>>> tessdea.blogg.se/julkalender
    Kika gärna in!:D
    Kram

    SvaraRadera