torsdag 17 januari 2013

Inte mått så bra...

Hejsan, hoppas allt är bra med er? Förlåt att jag inte bloggat på några dagar men det finns faktiskt en anledning till det. Jag har inte mått så bra, har vart på jätte dåligt humör och samtidigt så har jag vart förkyld. Så jag har för det mesta bara sovit. Å idag är de verkligen inte bättre, min mage har gjort ont sen jag vaknade imorse å inget hjälper, vet inte vad det är. Känns precis som om jag är stressad för nå men ändå inte :(

Aja, jag ska försöka blogga så mycket som möjligt men sålänge jag är på dåligt humör så blir de inga roliga inlägg.
Nu ska jag lägga mej å kolla på film, sen kanske kanske ta mej till gymmet för att sola men det får jag se sen om jag orkar. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, hörs snart igen! Puss puss/ Mikaela...
Får bli en gammal bild i brist på annat!  

12 kommentarer:

  1. Tack, jag är jätte nöjd med dom :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är bättre nu! :)
    Jodå, min dag har varit bra! Har inte gjort så mycket, men det är skönt det med ibland. :)

    SvaraRadera
  3. sv. taack så mycket, tycker verkligen om den klänningen ! :D
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Sv: Okej :/ Jag mår bra :) Händer ikväll då? :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en finfin helg :) Kramisar Carro

    SvaraRadera
  6. Hahahah jaaa det är ju asenkelt :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Då är vi två, jag har ju legat sjuk jättelänge ju.. riktigt segt! Men idag trotsade jag det och gick en sväng på stan, riktigt roligt :) Vad gör du för skoj idag då?? =) kram!

    SvaraRadera