lördag 12 januari 2013

Sol och träning!

Hejsan, hoppas allt är toppen med er idag? Med mej är det bara bra, trodde min dag skulle bli sämst men den har faktiskt vart bra!
Först blev det lite sol, sen träning med Linda. Vi körde axlar, biceps och mage. Efter det gick vi till Maxi, jag köpte 4 proteinbars så jag har nå gott om jag blir godissugen!
Annars har de inte hänt så mycket mer, har lagat mat med mormor och solat lite till ;) 

Nu kollar jag på någon film på kanal 5, Beauty & the Briefcase, verkar väl helt okej :) Får duga just nu iaf, hörs mer om ett tag! Och glöm inte kolla in den andra bloggen för mer om träning!
www.mikaelaemma.blogspot.com

30 kommentarer:

  1. Soho, kikar in och önskar dig en trevlig lördags kväll. Några planer? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Härligt, jo det är bra :) Hänt idag? :) Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra dag tycker jag ^__^!

    sv: Nice ^^ var kan man köpa den?
    Låter nice, har chillad massa men imorrn ska jag jobba

    SvaraRadera
  4. Skönt att sola och få lite färg.

    SvaraRadera
  5. SV: Japp det var gott, nom nom... xD

    SvaraRadera
  6. sv: Ja träning är la för härligt:)

    SvaraRadera
  7. jadå min helg består utav jobb men det är skönt det med :) har i alla fall hunnit med mys med pojkvännen också :)

    SvaraRadera
  8. sv: Ohja, det blev en otroligt mysig kväll faktiskt :)

    SvaraRadera
  9. svar: Jag mår bra!:)
    vad gör durå? KRAM :D

    SvaraRadera
  10. Va gärna med i veckans blogg!:) altinsphotos.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  11. Sv: Tack så mycket, och detsamma! Har du haft en bra helg?? :) Kram!

    SvaraRadera
  12. härligt att din dag blev bra istället^^

    SvaraRadera
  13. tack :) allt bra med dig idag?

    SvaraRadera
  14. Åh, underbart! :D
    sv: Så glad jag blir att du uppskattade mattipsen. Tusen tack vännen! ♥

    SvaraRadera
  15. Hej det var ett tag sen!
    Hur är det med dig? :)

    SvaraRadera