måndag 15 april 2013

Falska jävlar!!

Jag borde egentligen inte ens lägga ner tid och energi på att skriva detta men jag måste!
Nu är jag riktigt jävla less på allt skitsnack som sker! Detta inlägg är inte riktat mot någon enskild person så ingen behöver ta åt sej, det är mer allmänt detta.

Är så jävla trött på människor som går å snackar en massa skit om sina egna kompisar! Går från person till person och bara spottar ut skit. Varför gör man det?

Och jag är även jävligt less på dom som hittar på en massa saker och säger till alla, eller dom som tror sej veta allting när dom egentligen inte vet ett skit!
Jag har fått stå ut med detta ett bra tag! Folk har pratat om mej å mitt privatliv, dom tro att dom vet allt om mitt privatliv men nej, ni vet fan inte ett jävla skit! Och nu är jag så förbannat trött på detta!

Jag har lärt mej att man ska inte öppna sin käft och berätta privata grejer till alla. Jag säger endast privata saker till mina närmsta kompisar, annars får alla andra åxå reda på det man inte vill att alla ska veta. Det är så det funkar här tydligen, här ska man inte kunna lita på någon.
Förstår verkligen inte hur vissa är funtade!
Vad är det som är så jävla kul med det hela? Vill ni att alla ska tycka illa om er som pratar om alla?
Ni tror inte att folk får reda på vad ni går runt å säger, men det sprider sej fort, och ni alla kommer någon gång få tillbaka.

Alla snackar skit någon gång i sitt liv, det är normalt. Jag har gjort det och gör det, men det finns vissa skillnader på hur man pratar!
Man kan prata sanning om folk till sina kompisar, säga vad man tycker å tänker eller så kan man snacka ren skit! Hitta på en massa saker och bara säga allmänt elaka saker. De är skillnaden på skitsnack.
De är dom personer som lever på att snacka skit om andra som jag är riktigt trött på, dom som bara pratar om alla andra. Dom som inte har något eget liv att berätta om utan måste hela hela hela tiden prata om alla andra.
Dom personer som inte vill att någon annan ska må bra, utan hela tiden vill sabba för andra. Går runt å berättar massa saker om sina kompisar till andra så att alla till slut undrar vafan är de för människor.
Är ju helt sjukt vilken nivå ni folk ligger på, i mina ögon är ni de mest falska personerna som finns!

Jag är inte så himla perfekt men jag vet fan bättre än vad ni gör. Ni borde skaffa er ett jävla liv för fan! Lev inte på att snacka skit, skaffa er en hobby som ni kan berätta om istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar