söndag 28 april 2013

Fy fan!

Asså fan vad jag är trött på denna lilla skit staden Alingsås!!!
Här vet alla allting om alla. Man kan inte säga något till någon för då vet alla det. Alla har åsikter och fördomar om alla! Och jag hatar det så jävla mycket.

För första gången i hela mitt liv så längtar jag bort från denna staden! Jag vill flytta och börja om i en ny stad. Det verkar just nu som om detta är den enda staden som är såhär. Alla är så jävla negativa och går runt å snackar en jävla massa skitsnack, vilket är så fruktansvärt irriterande!

Jag vill bo i en stad där folk är positiva å där folk inte har en massa fördomar om alla. Man ska kunna prata med folk utan att höra en massa skitsnack bara. Jag är inte intresserad av att veta allt om alla. Vill jag det så kan jag prata med personen i fråga själv.

Man ska inte bo i en liten håla som denna stad. Lär bo i en större stad för att få mina kvar uppfyllda. Denna staden kommer jag inte orka med om det alltid kommer vara såhär.
Helt sjukt att de är sån skillnad på städer, bara till att åka iväg en bit från Alingsås å du träffar mycket trevligare människor. Varför är lilla jävla Alingsås såhär?
Nu menar jag inte att alla i Alingsås beter sej såhär, men en större del av dom som bor här gör faktiskt det, å de är jävligt sorgligt. Ska man behöva flytta för att man inte orkar med allt jävla skitsnack?

Åhh det gör mej helt jävla galen, tur att man har vissa bra personer i sitt liv som förgyller ens dagar.
Jag önskar att folk kunde hålla sej till sina egna liv och sluta försöka trycka ner andra.
Det är ju fan inge kul att se folk må dåligt för att andra människor inte har ett eget liv att ta hand om utan ständigt måste trycka ner och förstöra för alla andra...

Jag trodde de var barn som betedde sej såhär, men inte trodde jag att dom som är över 18 år beter sej som små 13åringar.
Sånt här trams vill inte jag veta av längre. Alla människor som beter sej såhär i min närhet kommer jag att skita i fullständigt. Jag tycker det är så himla dåligt att man inte vill att andra ska må bra!

Man behöver inte tycka om alla, men man behöver verkligen inte gå å spotta ut skit om allt å alla heller. Å det är precis så det är i denna lilla skit staden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar