fredag 26 april 2013

Vänta...

Hejsan, nu sitter jag å väntar på att mitt tåg ska komma. Sjukt tråkigt att bara sitta å vänta men så är det.. Tåget kommer 13.14 så det är inte så jätte långt kvar.
Har haft några sjukt bra dagar nu, tråkigt att åka hem bara! Har fått värsta lång helgen nu vilket är hur skönt som helst.

Tog en jätte sovmorgon, efter jag bloggade imorse så somnade jag om tills kl 9.30, sen var jag tvungen å gå upp å göra mej i ordning. Diskade även å plockade lite när jag hade tid över. Så det har vart en lugn förmiddag idag.
Sen när jag kommer hem ska jag gå å gymma om jag orkar, har haft riktigt ont i magen i två dagar, vet inte riktigt varför. Så vi får se om de är borta sen!
Är hemma runt 18 tiden, så denna dagen spenderas på tåg. Kul! Eller inte...
Hörs mer senare! Puss puss/Mikaela...




4 kommentarer: