onsdag 4 september 2013

Tre tatueringar!

Jag vill ha tre tatueringar. Den första jag vill göra är den på den första bilden. Jag vill skriva never forget who you are på armen. Samma ställe som på bilden dock annan stil på texten. Tycker de är en väldigt bra text då det är jätte lätt att försöka vara nån man egentligen inte är. Det är även vanligt att folk försöker ändra på en för att man ska vara så som dom vill att man ska vara. Därför är det viktigt att aldrig glömma av vem man faktiskt är och våga visa det!

Sen vill jag skriva believe in yourself på handleden. Men med en annan stil på texten. Tycker även detta är en sak man ska komma ihåg. Det är väldigt lätt att tvivla på sej själv. Men man ska tro på sej själv och våga göra saker man kanske inte tror att man kan! 

Och det sista tatueringar jag vill göra är en döskalla med rosor på min vänstra underarm. Finns ingen direkt tanke bakom denna tatuering, tycker bara det är så sjukt jävla snyggt med just denna tatuering. Jag vill ha en blandning mellan de två sista bilderna. Tycker om döskallen på första bilden och jag gillar placeringen på sista bilden, vill kanske ha rosor på de ställer där blomman är och även en ovanför döskallen. Men vet inte exakt hur jag vill att den ska se ut. Denna tatuering vill jag dock vänta med lite, vill känna mej helt säker på denna och inte bara göra den för "att"liksom. Och just nu känner jag mej inte helt säker än. Kommer ju ha den resten av mitt liv så vill vara 110% säker från början! Även om det är snyggt nu så måste man tänka längre fram i tiden också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar