lördag 31 mars 2012

Midnatt i Paris...

Hejsan, är hemma hos min kusin å är barnvakt. Vi har lekt en massor och så har vi kollat på Lilo och Stitch. Sen somnade han till Byggare Bob. Så nu när han väl sover kan jag kolla på en film.
Jag tänkte kolla på Midnatt i Paris som jag hyrde innan jag åkte hit förut idag... Så vi hörs mer om ett tag när filmen är slut. Puss puss/Mikaela...
Handling:
En romantisk komedi som utspelar sig i kärlekens och drömmarnas stad Paris. Gil och hans fästmö Inez har följt med Inez föräldrar till Paris, en resa som kommer förändra livet för dem alla.
Det står snart klart att de alla har olika förhoppningar med resan.  Inez är mest intresserad av att festa och shoppa.  Hos Gil väcker Paris snart glömda minnen och han blir allt mer övertygad om att den väg han valt i livet inte är den rätta för honom. En rad oväntade händelser gör honom allt mer övertygad. Resan till Paris ställer många frågor på sin spets och snart är ingenting sig likt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar