söndag 1 april 2012

Inte lite trött?

Hejsan, har inte orkat blogga nå idag. Som ni vet så var jag barnvakt igår kväll tills inatt. Och hans mamma kom hem strax innan 5, så jag la mej runt kl 5 och vaknade kl 8. Alltså 3 timmars sömn! På tok för lite. Och jag kollade ju på Midnatt i Paris å den var inte bra alls. Konstig film tycker jag! Har inte ens kollat klart på den haha.
Sen på morgon gick jag iaf hem till Linda runt 11 tiden och var med henne innan hennes match började. Följde med och kollade på den. Och dom vann! Efter det gick jag hem, satt lite vid datorn och sen la jag mej ner och somnade. Är så fruktansvärt förkyld och har feber imellanåt, så det var skönt att sova lite.
Imorgon blir jag hemma hela dagen, måste bli frisk nu. Så jag lär ligga å vila hela dagen. Hoppas ni haft en bra helg! Hörs mer om en stund! Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar