söndag 15 april 2012

Jag vill!

Hejsan, jag har inte uppdaterat nå idag som ni ser. Men jag har inte orkat och sen har jag vart lite upptagen! Vid 11 tiden gick jag, mamma och min lillasyster till en hall för att kolla på Linda när hon spelade handboll. Vi blev kvar ett tag och kollade på ett annat lag med, sen gick vi vidare till min morbror.
Förövrigt så har det inte hänt så mycket mer. Ska snart gå å duscha sen kolla på ett avsnitt av Private Practice, jag har börjat gilla de som fan nu! Var jätte längesen jag såg på det, men så kom det på TV11 förra veckan å då fortsatte jag kolla på en sida på internet. Jag visste att det går på TV11 varje måndag men jag har bara inte kollat. 
Men nu ska jag hoppa in i duschen. Hoppas ni haft en bra helg! Hörs mer om ett tag! Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar