fredag 13 april 2012

Nu ska jag sova!

Hejsan, har suttit och kollat runt på internet hela kvällen efter hundar! Och mejlat som en idiot! Men jag hoppas att det lönar sej tillslut. Har fått tillbaka ett väldigt bra svar så får se imorgon hur det blir. Dock är detta inget som är bestämt då jag måste prata med mina föräldrar! Men det ska nog inte vara nå större problem!
Imorgon får jag se vad som händer. Konstigt nog börjar jag få ont i halsen! Jag blev lite mer sjuk under förra fredagen hemma hos R. Då jag hade hög feber och så men sen blev jag bra igen. Vaknade imorse med ont i halsen. Får hoppas att det försvinner. Kanske ska kolla på Linda imorgon när hon spelar handboll. Men men, hoppas ni haft en bra dag! Hörs mer imorgon. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar