måndag 21 maj 2012

Helt slut i kroppen...

Hejsan, nu är jag helt jävla slut! Skulle kunna somna direkt om jag la mej nu.
Idag kom jag hem ganska tidigt, efter ett tag så gick jag ut på en långpromenad igen, sprang även lite.
Så sjukt varmt var det! Sen kom jag hem å tog det lite lugnt framför tv:n med datan. Åt lite mat med mormor å lillasyster. Och så har jag även blivit fotad av min faster!
Hon skulle fotografera ett par skor till ett skoföretag, så jag fick ha på mej dom skorna och så fotade vi lite :) Kommer komma ut i en katalog i höst/vinter :)
Nu sitter jag å lillasyster å kollar på tv. Vi var nyss ute en sväng, men jag var så himla trött! Har käkat lite kvällsmat å om ett tag blir det dusch och efter det sängen! :) Hoppas ni haft en bra dag idag! Hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar