söndag 20 maj 2012

Så dåligt...

Hejsan, seg dag idag kan man säga! Inte gjort nå alls typ. Efter vi såg klar filmen så gick vi in till stan, till Mangiamo å käkade lite, sen gick vi hem igen å jag satte mej å försökte fixa lite saker på datorn men jag tröttnade snabbt. Så jag tog mej en promenad på lite mer än en timme, så skönt i det fina vädret :)
Å nu på kvällen så kollade jag å min lillasyster på Big Brother live och jag tyckte att det var helt fel personer som åkte ut. Idag åkte tyvärr två ut, och jag tyckte att det var så dåligt att dom i huset fick singla slant om en av deltagarna som skulle vara kvar. Då blev det helt fel enligt mej! Men men, nu kommer det iaf inte vara lika kul att kolla på Big Brother. Har dock en jag hoppas vinner!
Hoppas ni haft en bra helg! Vi hörs mer imorgon om jag får nå tid över!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar