fredag 29 juni 2012

Nagelinspiration...

Nästa vecka ska jag eventuellt fixa lååånga naglar. Har verkligen saknat det! Jag tycker att handen blir så mycket snyggare när man har fina naglar haha. Nu var det ett tag sen jag hade långa naglar så nu tycker jag det är dags att fixa nya! Denna gången ska jag inte ha vanlig fransk manikyr. Sist jag gjorde så hade jag fransk manikyr med dekoration på båda ringfingrarna. Men nu ska jag ha något helt annat!
Jag ska ha rätt så långa och så istället för att ha vit tipp så ska jag ha glitter med typ små små paljetter eller vad det nu är, som går längre ner på naglarna än det vita gör. Det är jätte snyggt men svårt att förklara! Eller något sådant som på bilderna nedan :)
Bilderna är lånade från Melinas.spotlife.se
Klicka på bilden för att se den bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar