fredag 29 juni 2012

Söta Abigail!

Nu känner jag för att göra lite inlägg när jag ändå har lusten :)
Efter första gången jag träffade Abigails uppfödare så fick jag ett mejl med lite bilder samt en länk till hennes blogg där det finns en massa fina bilder på Abigail och även när hon är valp. Så tänkte dela med mej av lite bilder så får ni se hur underbart söt hon är!
Det är jätte många som stannar mej på stan och vill hälsa på Abigail, idag var det en tjej som sa att hon aldrig sett en mindre hund :) 
De första bilderna vet jag inte hur gammal hon är men det är iaf så hon ser ut nu :)
Sen är de lite valpfoton :) Hon väger nu ca 1,7 kilo. Så hon är jätte liten!



                                                    Här var hon 1 månad :)


                                                    Hon vägde 420 gram här :)
                                                   Här är hon 6 veckor :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar