fredag 13 juli 2012

Keratin löshår eller clip on?

Jag vill ha löshår igen! Mitt egna hår är helt fördärvat efter att jag tog ut mina keratinslingor. Jag gjorde ju inte på rätt sätt så jag får väl skylla mej själv men nu vill jag iaf ha nytt! Frågan är bara vad.
Antingen ska jag testa på keratinslingor igen eller så testar jag clip on igen. Har haft båda nu å jag föredrar keratin. Dock fick jag så stora tovor av det och håret blev slitet fortare än vad clip on settet blev när jag hade det. Men det gäller ju att sköta håret väl.
Clip on är ju jobbigare då man måste ta in å ut de varje dag. Det är ju  fördelen med keratinslingor, det sitter ju fast... Åh beslutsångest!
Första bilden är på keratinslingor och är lånad från Delightfulhair.se
Och andra bilden är på clip on set och är lånad från Rapunzelofsweden.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar