fredag 13 juli 2012

Mer Skilda Världar...

Hejsan, nu var det några dagar sedan jag uppdaterade men nu känner jag för ett inlägg :)
Ska snart gå å duscha sen blir det att kolla på mer Skilda Världar! Har fått låna andra och tredje säsongen av en kompis så nu har jag å kolla på! Första säsongen kollade jag på så mycket jag orkade å när jag väl började kolla på ett avsnitt ville jag bara se mer! :)
Men men, nu har vi en till hund här hemma. Vi passar en medans den familjen är utomlands. Man kan lugnt säga att Abigail är inte lite kaxig! Men det ska nog gå bra, det går lite bättre nu än när den andra hunden kom förut idag.
Imorgon ska jag upp i tid å fixa lite sen kanske det blir stan med mamma å lillasyster. Får se imorgon. Börjar dock bli lite sjuk, har haft hosta som börjar avta men täppt i näsan är jag och rätt trött. Men det ger sej nog snart! Hoppas ni haft en bra dag idag iaf. Får se nör jag känner för uppdatering nästa gång. Men jag känner att jag vill komma igång igen! Ha det bra så hörs vi nog snart!
Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar